ISO 31000:2018 Kurumsal risk yönetimi Eğitimi
HEDEF
Kurumsal risk yönetimi süreci kuruluş genelinde olan ve oluşturulan stratejileri uygulayan, kuruluşun yönetim kurulu, yönetimi ve diğer personelinden etkilenen, kuruluşu etkileyebilecek potansiyel olayları tanımlayan ve risk kapasitesi içinde yönetmek amacıyla tasarlanan bir süreçtir. Katılımcılar, risk yönetiminin önemi, felsefe, yaklaşım ve kavramları, ISO 31000 yaklaşım, ilke ve gerekleri doğrultusunda risk yönetim sistemlerini değer yaratacak şekilde kurmaları ve işletmeleri için vizyoner, kapsamlı, derinlemesine bilgi sahibi olacak beceri ve yetkinliklerini geliştireceklerdir.
İÇERİK
- Değişim, Belirsizlik ve Sürdürülebilir Rekabet
- Yönetim Paradigmalarında Değişim
- Hedeflerle yönetim felsefesi
- Risk Yönetimi Evrimi ve önemi
- ISO 31000 Risk Yönetim Standardı
- Risk Yönetim Felsefe ve Yaklaşımları, İlkeleri, Çerçevesi, Organizasyonu, Rol ve Sorumluluklar
- Risk Yönetim Politika ve Stratejileri
- Risk Yönetim Süreçleri
- İletişim ve İstişare
- Risk Belirleme ve Tanımlama & Analiz ve değerlendirme
- Nicel ve Nitel Risk Değerlendirme Teknikleri
- Risk Bilgisi ve Dokümantasyonu
- Risk İzleme ve Değerlendirme
- Risk Yönetiminde İleri Yaklaşımlar
- İyileştirme
FARKIMIZ
Eğitimde, ISO 31000 Kurumsal Risk Yönetim Sistemi standart şartlarını açıklarken dokümantasyondan çok uygulamaya ve performansa önem veren bir yapı oluşturmak, genel yönetim sistem prensiplerini desteklemek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu kolaylaştırmak, süreç yaklaşımını açıklayarak, katılımcıların uygulamayı başlatma ve iyileştirme çalışmalarına başlayabilmesi için gereken tüm donanım sağlanacaktır.
KATILIMCI PROFİLİ
Kuruluşlarında Risk yönetim sistemi kurmayı planlayan, mevcut risk yönetim sistemlerini uluslararası ilke ve yaklaşımlara göre gözden geçirmek isteyen kuruluşların üst yöneticileri, sermayedarlar, kuruluş stratejisini belirleyenler, risk yöneticileri, süreç sahipleri, yöneticileri ve uzmanları
EĞİTİM SÜRESİ
1 Gün
EĞİTİM ÜCRETİ
‘Lütfen ofisimizle iletişime geçiniz’