ISO/IEC 20000-1, müşterilere iyi hizmet sunmak ve hizmet kalitesini geliştirmek üzerine odaklanan uluslararası tanınmış hizmet yönetimi sistemidir. ISO/IEC 20000-1 hizmet sağlayıcısının bir SMS’i (Service Management System) planlama, kurma, uygulama, işletme, izleme, koruma ve geliştirme faaliyetleri için gereklilikleri belirler. Bu gereklilikler, üzerinde fikir birliğine varılmış hizmet gerekliliklerinin yerine getirilmesi için, hizmetin, tasarım, geçiş, teslimat ve geliştirilmesini kapsar. ISO/IEC 20000-1, İngiltere Ticaret Bakanlığı (Office of Government Commerce – OGC) ve uluslararası kabul görmüş BT Altyapı Kütüphanesi (IT Infrastructure Library - ITIL) tarafından gerçekleştirilmiş bir çalışmadır. Bu nedenle, BT Hizmetlerinizin yönetim şekline gerçek anlamda katkı sağlayacağına güven duyabilirsiniz.
ISO/IEC 20000-1 Belgelendirmesinin Faydaları:
- BT hizmet yönetiminin en iyi uygulamasını başarın
- Şirket hedeflerince yönetilen ve bu hedefleri destekleyen BT hizmetleri geliştirin
- Şirket amaçlarını desteklemek için insanları, yöntem ve teknolojiyi entegre edin
- İstikrarlı bir hizmet düzeyini koruyun, düzeyi ölçecek kontrol sistemleri geliştirin
- Sürekli iyileştirmeyi desteklemek için, ISO/IEC 20000 Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi (BTAK) uyumludur
Bir ISO 20000-1 belgesi, yeterli bulunan ve en iyi uygulama standardına göre BT Hizmetleri Yönetim Sisteminizin belgelendirildiğini kanıtlar. Cicert Belgelendirme Hizmetleri Ltd. Şti. tarafından verilen sertifika, müşterilerinize zorunluluklarını karşılayan gerekli iş proseslerini uygulandığınız güvenini sağlar.
ISO 20000-1:2018 standardı uluslararası tanınan genel bir standarttır. Uluslararası BT Hizmetleri yönetim sistemlerine yönelik gereksinimleri tanımlamak için ISO (International Organization for Standardization) tarafından geliştirilmiştir. ISO 20000-1:2018 denetim ve belgelendirmesi teklifi için lütfen başvuru formumuzu doldurunuz.
ISO 20000-1:2018 BT Hizmet Yönetim Sistemi Eğitimleri
Eğitim Adı |
Eğitim Süresi (Gün) |
1 |
|
2 |