ISO 18295:2017 MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZLERİ YÖNETİM SİSTEMİ

Standardın amacı, Müşteri iletişim merkezleri için faaliyet gösterdikleri hizmet sektöründen bağımsız aynı zamanda da bütün müşteri iletişim merkezlerinde ortak olacak şekilde hizmet şartlarının kalitesini belirlemek; hizmete ya da hizmet sağlayıcısına teknik yaklaşım getirmektir. Hem şirket içi (inhouse) müşteri iletişim merkezleri hem de şirket dışı (outsource) müşteri iletişim merkezleri için uygulanabilir. Bu standart her iki tip iletişim merkezlerine ve bu merkezleri kullanan müşterilere yarar sağlamak amacı ile tasarlanmıştır.

ISO 18295 Belgelendirmesinin Faydaları:

  • Rekabet yeteneği sağlayacak, düşük ya da başarısız hizmet hakkında müşteri eleştiri riskini önleyecek şekilde kuruluşun müşteri iletişim kalitesini geliştirmek,
  • Daha iyi süreçlerle ve müşteri ilişkileri merkezinin daha iyi anlaşılması sonucu maliyet verimliliği sağlamak,
  • Müşteri ilişkileri servisine ve sonuçlarına personelin katkısını değerlendirerek ve anlayarak personel durumunu iyileştirmek,
  • Müşteri memnuniyetini sağlamak.

Bir ISO 18295 belgesi, yeterli bulunan ve en iyi uygulama standardına göre Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sisteminizin belgelendirildiğini kanıtlar. Cicert Belgelendirme Hizmetleri Ltd. Şti.  tarafından verilen sertifika, müşterilerinize zorunluluklarını karşılayan gerekli iş proseslerini uygulandığınız güvenini sağlar.

ISO 18295:2017 standardı uluslararası tanınan genel bir standarttır. Uluslararası Müşteri İletişim Merkezleri yönetim sistemlerine yönelik gereksinimleri tanımlamak için ISO (International Organization for Standardization) tarafından geliştirilmiştir. ISO 18295:2017 denetim ve belgelendirmesi teklifi için lütfen başvuru formumuzu doldurunuz.

ISO 18295:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim sistemi Eğitimleri

Eğitim Adı

Eğitim Süresi (Gün)

ISO 18295 Temel Bilgilendirme Eğitimi

1