ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemleri sertifikanız fark gözeten müşterilere kalite standartlarınızı kanıtlamakla uğraşmaktan sizi kurtaran bir kabul edilebilirlik işaretidir. ISO 9001, uluslararası bir dili konuşmaktadır.

Müşterilerde kalite bilinci her geçen gün daha da artmaktadır. Yaptığınız işin onların gereksinimlerini karşılayıp karşılamayacağını önceden bilmek isterler.  Sertifikalı Kalite Yönetim Sistemi, kalitedeki ve müşteri memnuniyetindeki kesin kararlılığınızı gösterir.

Kalite Yönetim Sistemi kurmak, müşteri memnuniyetini arttırmaya, bunu sürekli kılmaya ve iç çalışmaların yoluna girmesine yardım edecektir. Müşteri gereksinimini karşılayamama riskini en aza indirir.

Her işin stratejik hedefler açısından kritik olan yürütme prosesleri vardır. İşteki ilerleme, kurumun zayıf ve kuvvetli yönlerini, gelişme fırsatlarını keşfetme kapasitesine bağlıdır. Yaklaşımımızla, CIcert denetçileri, Kalite Yönetim Sistemi’nizin sizin için çok önemli olan bölgeleri nasıl iyi desteklediğini incelerken seçtiğiniz standartlara uygunluğunu ölçer.

Bir ISO 9001 belgesi, yeterli bulunan ve en iyi uygulama standardına göre Kalite Yönetim Sisteminizin belgelendirildiğini kanıtlar. Cicert tarafından verilen sertifika, müşterilerinize zorunluluklarını karşılayan gerekli iş proseslerini uygulandığınız güvenini sağlar.

ISO 9001:2015 standardı uluslararası tanınan genel bir standarttır. Ürün standardı değildir fakat imalat veya hizmet endüstrisinde kullanılabilir. Uluslararası kalite yönetim sistemlerine yönelik gereksinimleri tanımlamak için ISO (International Organization for Standardization) tarafından geliştirilmiştir.

Bu standart, Planla – Uygula – Kontrol et – Önlem al (PUKÖ) döngüsü ve risk temelli düşünmeyi içeren proses yaklaşımını uygular. Proses yaklaşımı kuruluşa, prosesleri ve onların karşılıklı etkileşimlerinin planlamasını sağlar. PUKÖ döngüsü kuruluşa, proseslerine uygun şekilde kaynak sağlandığından, proseslerinin uygun şekilde yönetildiğinden, iyileştirme için fırsatların tayin edildiğinden ve bu şekilde hareket edildiğinden emin olunmasını sağlar.

Risk temelli düşünme kuruluşa, prosesleri ve kalite yönetim sisteminin planlanan sonuçlardan sapmaya yol açan faktörlerin tayinini, olumsuz etkileri asgari seviyeye indirecek önleyici kontrolleri uygulamayı ve ortaya çıktıkça fırsatlardan azami derecede faydalanmayı sağlar.

Müşteri odaklılık, liderlik, çalışanların katılımı, proses yaklaşımı, sistem yaklaşımı, sürekli iyileştirme, gerçeklere dayalı karar verme ve tedarikçilerle karşılıklı çıkar ortaklığına dayalı ilişki kavramları üzerine kurulmuş olan ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, müşteri memnuniyetinin, müşteri beklentileri ve geçerli yasal şartlar karşılanarak sağlanması için şartları tanımlamaktadır.

Cicert Belgelendirme Hizmetleri Ltd. Şti. ISO 9001:2015 konusunda TURKAK (Türk Akreditasyon Kurumu) tarafından birçok kapsamda akredite edilmiştir. ISO 9001:2015 denetim ve belgelendirmesi teklifi için lütfen başvuru formumuzu doldurunuz.

Ayrıca, Cicert Belgelendirme Hizmetleri Ltd. Şti. Socotec Certification International’ın Türkiye temsilcisi olarak ISO 9001:2015 denetlemesi gerçekleştirilip, uygun olması durumunda UKAS akreditasyonlu belgelendirme yapmaktadır. UKAS akrediteli ISO 9001:2015 denetim ve belgelendirmesi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim sistemi Eğitimleri

Eğitim Adı

Eğitim Süresi (Gün)

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Bilgilendirme Eğitimi

1

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Bilgilendirme İç Denetçi Eğitimi

2

Süreç Yönetimi Eğitimi

2

ISO 9001:2015 Baş Denetçi Dönüşüm Eğitimi (3 Gün)

3

ISO 9001:2015 Baş Denetçi Eğitimi (5 Gün)

5

CIcert olarak, hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanabilmeniz için "Çerez" (Cookie) kullanıyoruz. Kabul edip etmemekte özgürsünüz. Gizlilik Politikamız